JOGAHORMONALNI.CZ

HANA SUBEROVÁ certifikovaná lektorka hormonální jógy
+420 608 824 787
suberova@jogahormonalni.cz

 

 

 

 

Jak se sestavu naučit

Sestavu se naučíte během dvoudenního, či jednodenního intenzivního semináře, nebo na měsíčním kurzu. Také je možnost zvolit si individuální lekci (více zde: individuální lekce)

Více informací o typech výuky naleznete zde.

Aktuální nabídku naleznte zde: termíny kurzů

Účinky a kontraindikace

HORMONÁLNÍ JÓGA

HORMONÁLNÍ JÓGA PODLE DINAH RODRIGUEs

Hormonální jóga podle Dinah Rodrigues pomáhá přirozeným způsobem reaktivovat hormonální systém. Sestavy jsou tři. Sestava pro ženy, pro muže a pro diabetiky. Působení hormonální jógy oproti klasické józe na hormonální systém je rychlejší. Podrobnější popis sestavy a ukázky cviků naleznete zde.

Sestava pro ženy
Podporuje libido, zvyšuje plodnost, pomáhá při PMS, bolestivé, silné, nebo nepravidelné, cystách na vaječnících, při hypofunkci štítné žlázy, při předčasné menopauze, v menopauze, při akné, migrénách, při inkontinenci, proti stresu, při úzkostech a depresích. Přečtěte si také, kde hormonální jóga pomohla: REFERENCE
 
Sestava pro muže
Podporuje libido, zvyšuje plodnost, je prevencí problémů s prostatou,  při hypofunkci štítné žlázy, migrénách, při inkontinenci, proti stresu, při úzkostech a depresích. Přečtěte si také, kde hormonální jóga pomohla: REFERENCE
 
Sestava pro prevenci a při léčbě diabetu
Pomáhá při léčbě diabetu 1. i 2. typu, působí blahodárně na játra (při vyšší konzumaci alkoholu, či medikamentů), slinivku a slezinu. Dále působí taktéž na pohlavní žlázy (zvýšení libida, plodnost), štítnou žlázu a nadledvinky. Přečtěte si také, kde hormonální jóga pomohla: REFERENCE
 
 Ve cvičení naleznete tři speciální techniky
  • BHASTRIKA, dynamický, silný břišní dech, který masíruje břišní orgány. 
  • DYNAMICKÉ ÁSANY (pozice), které pracují nejen s pánví, ale celkově působí na pohybový aparát. 
  • TIBETSKÁ TECHNIKA VEDENÍ ENERGIE, mentální technika, která soustředěním pozornosti do žláz s vnitřní sekrecí podporuje celkový účinek cvičení. 
K sestavě můžete také cvičit protistresové cviky

Pokud trpíme nevyrovnanou hormonální hladinou, je vhodné si ke cvičení ještě zařadit tzv. Antistresové cviky. Pomáhají vnitřně zklidnit, zlepšují koncentraci a tím zbavují stresu. Stres je právě jedním z faktorů, které snižují, či rozkolísávají hormonální hladiny. Ukázku protistresového cviku naleznete zde.